fredag 12 september 2008

Snodd lista...

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:Minns inte
Hånglat med nån riktigt ful: Ja de har hänt
Gjort något riktigt dumt: Ja de har hänt
Gjort något du verkligen ångrar: Ja de finns några saker..
Varit nykter på nyårsafton: Ja
Åkt ambulans: Vet inte
Gjort nåt olagligt: Ja
Fått din mamma att gråta: Ja
Blivit polisanmäld: Ja
Slagit ner någon: Ja
Skämts över dina föräldrar: Ja, det har hänt
Skämts över dig själv: Ja de har hänt
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Tar du droger: Nej
Dricker du: Nej inte just nu, men imorgon :-Þ
Vilka kläder sover du i: Trosor hemma, hos andra trosor och linne
Vad hatar du verkligen: Oärliga, falska människor och lögner
Varit kär: Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja
Är du ensam nu: Nej min fästman är hemma
Vill du gifta dig: Absolut
Vill du ha barn: Ja

SENASTE PERSONEN SOM::
Sov i din säng: Raul och jag sover alltid där :Þ är ju vår säng
Såg dig gråta: Raul
Fick dig att gråta: Minns inte till 110% vem det var..
Du delade en drink med: Jessey
Du gick på bio med: Raul
Skällde på dig: Raul för jag inte var försiktig nog då jag fixade i köket..ramla och fick världens blåmärke

SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Slagit någon: Nej
Pussat någon: Ja min älskling
Köpt någonting: Ja, sprit, djurmat och present till Charlie och Rocky
Sjungit: Nej
Saknat någon: Ja

HAR JAG:
Digitalkamera: Ja
Telefon på rummet: Ja
Egen dator: Ja
Könssjukdom: Nej! och har aldrig haft heller
Husdjur: Ja två söta små marsvin
Bra kompisar: Ja, jag vet vilka som går att lita på...
Tar du receptbelagda mediciner: Ja pga min förkylning
Vem vill du fika med just nu: Ingen pga att jag är sjuk...annars Jessey

KÄRLEK OCH SÅNT
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?: 1, min älskling jag har nu.
Vad tycker du om kärlek?: Den är underbar
Har du flashat/strippat nångång?: Nej!
När kramade du någon sist?: Idag, min älskling
Saknar du någon speciell person?: Ja
Har du svårt för att bli kär?: behöver inte bli det, för är det redan..men annars ja
När kysste/hånglade du med någon sist?: Igår
Ångrar du det?: NEJ!
När fick du senast en komplimang?: Idag, av en kompis

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jag är ju skofantast :)) Behöver alla skorna till olika tillfällen :))