tisdag 9 september 2008

Min lillasyster = den BÄSTA!!

Tack syrran för din kommentar! Jag vet att du brydde dig efter att jag hade ramlat och gjort mig illa och att du sa något om det. Det där inlägget var riktat mot vänner inte mot dig, mamma eller pappa. För att ni bryr er och alltid finns där vet jag, ni finns där lika mycket som jag gör för er 24h/dygn, 7 dagar i veckan 365 dagar/år osv osv. Jag är jätte glad att jag har dig som lillasyster även om du många gånger, under dina snart 24 år, har gjort det surt för mig på olika sätt. Men jag älskar dig för det och kommer alltid att göra! Vi hade en tid av många år då vi inte alltid gick ihop och gjorde det till en jobbigare tid för både mamma och pappa :-Þ Men jag tror inte att vi hade kommit varandra närmare idag om vi inte hade haft den uppväxt vi haft med våra bråk osv sins emellan. Även om jag kunde tycka du var en pain in the ass mer än en gång så var jag alltid glad att ha dig där. Även om du kunde vara väldigt jobbig mer än en gång om dagen enligt mig. Men ja jag var ju inte alltid så snäll mot dig heller alla gånger :-Þ Jag älskar dig ändå skitunge!!

Tack Karin för din kommentar! Klart jag finns där för dig i vått och torrt, dag som natt året om. Är bara ett sms eller samtal bort!
Jag ska väl berätta lite om mina dagar sen i fredags..
Nej något land blev det inte att gräva i helgen då vi var i stugan. Raul var inte pigg nog och vädret var för dåligt. Så blev att ta det lugnt i helgen istället. Fredagen så hjälpte vi syrran och Tommie med deras data innan vi åkte till stugan.
Lördagen så tog vi det mest lugnt och kollade på Kung Fu Panda och bara softade lite tillsammans. Söndagen så tog vi det lugnt ett tag innan vi åkte in till stan och fixade med mamma och pappas data. Jag bakade lite också, blev inte mycket men n*gerbollar blev det iaf. Mamma hjälpte mig att rulla dem i mint och violströssel och mocca strössel. I fredags så gjorde jag kärleksmums innan vi åkte till stugan, de står nere i frysen i stugan nu och väntar på att plockas fram 20 - 21/9. När vi var hos mamma så kom syrran och Tommie på besök ett tag också. Jag började få lite ont i halsen när vi var där, blev inte bättre under kvällen heller.

Till idag, tisdag, har det inte blivit något bättre heller!! Ligger hemma och är sjuk :( Har feber, ont i halsen, huvudet, hostar och är dunder förkyld. Känner mig precis likadant som förra året då jag sen blev liggandes länge med influensan och lunginflammation. Hoppas verkligen på att jag inte åker på den skiten igen, för det var fan jobbigt att ha det. Men men vi får se hur det går, blev ingen kurs för mig idag som började, får se om jag går alls denna vecka.

Nu har Raul kommit hem från jobbet och ska ta en dusch innan det blir något att äta. Får se vad som äts idag, igår var det kräftor och potatissallad med vitlök. Får se vad det blir att titta på ikväll också, jag har ju inte direkt någon ork till något så får se vad vi hittar på.

Nej ska vila lite nu, för håller på att bli riktigt jävla galen på huvudvärken nu. Vi hörs imorgon kanske...

Pöss på er!

Älskar dig syrran!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha var ju bara hemska saker om mig :)) Nee skoja bara! Love you too <3 Rings imorgon då.. Kryis!! Sov gott och natti natti Kramaaar

Anonym sa...

Detta citat fungerar också :)

Anonym sa...

Det du har i din header - "Ta inget förgivet - du förlorar själv på det" :)